سایر موضوعات مرتبط با مدیریت کسب و کار و کارآفرینی
ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی

حامد ثقفیان؛ صمد عالی؛ مرتضی محمودزاده

دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1403

https://doi.org/10.22034/jvcbm.2023.420846.1223

چکیده
  هدف پژوهش حاضر ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوتهای فرهنگی می‌باشد. روش پژوهش با توجه به هدف آن، کاربردی و از حیث شیوه اجرا، آمیخته (کیفی-کمی) و از نظر ماهیت اکتشافی و از نظر شیوه گردآوری و تحلیل اطلاعات نیز این تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری در بخش کیفی شامل 10 نفر از خبرگان ...  بیشتر